Regulamin
Sklep internetowy WWW.OOZY.PL jest własnością firmy blvck apparel Iwona Pyciarz z siedzibą Trablice, ulica Wierzbicka 205, 26-624 Kowala. NIP 7961388629. REGON 140342427.
Definicje pojęć użytych w regulaminie:
Sklep – sklep OOZY.PL prowadzony przez firmę blvck apparel sprzedający towary za pośrednictwem Internetu pod adresem WWW.OOZY.PL
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże je przewoźnikowi realizującemu wybraną przez Klienta formę dostawy;
Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta;
Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień;
Przelew elektroniczny - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;
Produkty – towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- W regulaminie zawarte są zasady zawierania umowy sprzedaży za pośrednictwem strony internetowej Sklepu działającego pod adresem: www.oozy.pl
- W sklepie oferowane są wyłącznie fabrycznie nowe produkty tekstylne wprowadzone legalnie na rynek polski.
- Kontakt ze Sklepem możliwy jest przez 24 godziny przez 7 dni w tygodniu pod adresem e-mail store@oozy.pl.
- WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Sklep prowadzi sprzedaż towarów wyłącznie za pośrednictwem Internetu.
- Przy składaniu zamówień na towary oferowane w Sklepie możliwe, lecz nie obowiązkowe, jest dokonanie rejestracji z użyciem adresu e-mail.
- Aby dokonać rejestracji i utworzyć konto w sklepie, Klient zobowiązany jest do zapoznania się i zaakceptowania regulaminu.
- Rejestracja jest możliwa przy procesie składania pierwszego zamówienia w Sklepie.
- W wyniku prawidłowo dokonanej rejestracji, klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego konta, z którego może korzystać przy składaniu kolejnych zamówień.
- Informacje podane przez klienta podczas rejestracji lub wymagane przy zakupach bez rejestracji powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych, nieaktualnych lub budzących wątpliwości, przedstawiciel Sklepu podejmie próbę kontaktu z klientem w celu ich uzupełnienia lub weryfikacji. W przypadku, gdy kontakt z klientem nie będzie możliwy, Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia.
III. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ:
- Klient ma możliwość składania zamówień przez 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.
- Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się w momencie jego złożenia. O przebiegach procesu Klient informowany jest na bieżąco mailowo.
- W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest:
- wybrać zamawiane towary lub usługi i dodać je do wirtualnego koszyka
- podać dane osobowe oraz adres dostawy
- wybrać sposób dostawy oraz płatności spośród dostępnych w Sklepie.
- Aby otrzymać fakturę, Klient proszony jest o poinformowanie o tym w rubryce „Komentarz do zamówienia” podczas składania zamówienia i podanie danych, na jakie ma być wystawiona faktura.
- Po podaniu przez klienta wszystkich niezbędnych danych wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, zawierające: opis przedmiotu zamówienia, jednostkową oraz łączną cenę zamawianych towarów, rodzaj i koszty dostawy, dane i adres klienta.
- Procedura składania zamówienia kończy się w momencie wyboru przez klienta opcji „Zamawiam i płacę”. Dokonanie tej czynności oznacza złożenie zamówienia. Na adres e-mail wskazany przez klienta podczas składania zamówienia wysyłana jest wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji, a w następnej kolejności bieżące informacje o przebiegu procesu realizacji zamówienia.
- Z chwilą otrzymania od Sprzedawcy potwierdzenia złożenia zamówienia na wskazany przez klienta adres e-mail, klient zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży towarów objętych zamówieniem.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Klienta specyfikacji wskazanej w pkt 4 powyżej. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone pieniądze.
- W przypadku braku możliwości realizacji części zamówienia, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji.
Klient ma poniższe możliwości:
- częściowa realizacja – Klient decyduje się na zrealizowanie zamówienia z produktów dostępnych na tę chwilę;
- anulowanie całości zamówienia;
- Umowa sprzedaży może być dokonana wyłącznie przez osobę pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
- Prezentowane na stronach Sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji produktów nie oddają ich rzeczywistej wielkości – mają jedynie charakter informacyjny.
CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI:
- Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT w wysokości 23%.
- Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta.
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia, obejmująca również koszty przesyłki, wyświetlana jest po dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian. Powyższe nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży, które będą realizowane na dotychczasowych zasadach.
- Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
- Formy płatności obowiązujące w Sklepie to: płatność szybkim przelewem online lub kartą płatniczą (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro); płatność z użyciem platformy PayPal, na której Klient musi posiadać zarejestrowane konto, płatność przelewem tradycyjnym lub płatność za pobraniem (gotówką) przy dostarczeniu zamówienia.
-
Płatności są obsługiwane przez „Polskie ePłatności” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie (dawniej „Paylane” sp. z o.o.), adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278, NIP 5862141089 i REGON 220010531.
-
Płatności BLIK są obsługiwane przez „Polskie ePłatności” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Tajęcinie (dawniej „Paylane” sp. z o.o.), adres: Tajęcina 113, 36-002 Jasionka, KRS: 0000227278, NIP 5862141089 i REGON 220010531.
- Płatności kartą kredytową są obsługiwane przez Stripe, Inc. z siedzibą San Francisco, Stany Zjednoczone, pod adresem: w 510 Townsend Street San Francisco, CA 94103 United States.
TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
- Przez realizację zamówienia należy rozumieć dostarczenie zamówionych towarów do klienta.
- W przypadku płatności za pobraniem lub płatności szybkim przelewem, towar wysyłany jest maksymalnie w ciągu kolejnych 7 dni roboczych.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, towar wysyłany jest maksymalnie w ciągu 7 dni od zaksięgowania płatności na koncie firmowym blvck apparel (89 1140 2004 0000 3102 8082 2442) lub maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania potwierdzenia przelewu na adres e-mail store@oozy.pl.
- W przypadku płatności kartą, towar wysyłany jest maksymalnie w ciągu kolejnych 7 dni roboczych od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.
- Jeżeli Klient wybierze płatność przelewem tradycyjnym i nie wpłynie ona na konto firmy w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia, transakcja zostaje uznana za nieaktualną i będzie automatycznie anulowana.
- Dostawa na terenie Polski odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz InPost.
REKLAMACJE
- Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady istniejącej w momencie zakupu towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru. Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
- Reklamację należy przesłać na adres:
OOZY.PL
Trablice, ulica Wierzbicka 205
26-624 Kowala
- Składając reklamację należy dostarczyć Sprzedawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.
- Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia wydania towaru, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827).
- Odstąpienie od umowy dla swojej ważności wymaga złożenia przez klienta pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, wysłanego wraz z towarem i dowodem zakupu na adres:
OOZY.PL
Trablice, ulica Wierzbicka 205
26-624 Kowala
Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie klienta lub na życzenie klienta zmodyfikowanego.
- Odstąpienie klienta od umowy musi być potwierdzone przez załączenie Oświadczenia o odsąpieniu od umowy sprzedaży lub pisemnym oświadczeniem drogą mailową.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a to co strony umowy świadczyły podlega zwrotowi.
- W przypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy na zasadach opisanych powyżej, jest on zobowiązany do zwrotu produktów objętych umową w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres:
OOZY.PL
Trablice, ulica Wierzbicka 205
26-624 Kowala
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do sklepu.
- Zwrot środków zostanie dokonany na konto (bankowe lub PayPal) z którego dokonywana była płatność. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. W przypadku płatności za pobraniem, klient zobowiązany jest wskazać rachunek bankowy do zwrotu.
WYMIANA TOWARU
- Klient ma prawo do ubiegania się o wymianę towaru w ciągu 7 dni od doręczenia zamówienia podając odpowiednie uzasadnienie.
- W sprawach wymiany towaru należy kontaktować się ze Sklepem pod adresem e-mailowym store@oozy.pl
- Aby dokonać wymiany, należy po uprzednim poinformowaniu sklepu odesłać zamówiony towar na poniższy adres:
OOZY.PL
Trablice, ulica Wierzbicka 205
26-624 Kowala
- Przesyłka zwrotna z wymienionym towarem zostanie nadana w ciągu 7 dni od otrzymania paczki z towarem przeznaczonym do wymiany od Klienta.
- Klient ponosi jedynie koszty nadania przesyłki zwrotnej z towarem przeznaczonym do wymiany. Koszt nadania nowej paczki ponosi Sklep.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych” (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Dane osobowe klienta są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób nieuprawnionych.
- Zgodne z ustawą wskazaną w pkt. 2 powyżej, klienci Sklepu mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania usunięcia.
- Szczegółowe informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych zawarte są w Polityce prywatności.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Informacje o towarach, prezentowanych na stronach Sklepu, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. O każdej zmianie regulaminu Sprzedawca powiadomi klientów poprzez umieszczenie stosownego komunikatu na stronie internetowej www.oozy.pl. Klienci, którzy dokonali rejestracji w Sklepie zostaną zawiadomieni o zmianie regulaminu oraz możliwości jego akceptacji przy pierwszym logowaniu w Sklepie, licząc od chwili wejścia w życie nowego regulaminu. Odmowa akceptacji regulaminu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Spory pomiędzy Sprzedawcą a klientem będącym konsumentem rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- W przypadku zmiany regulaminu zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do regulaminu będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 23.09.2021